اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 4
  • بازدید دیروز : 254
  • بازدید کل : 457319

مقاله ارشد - پردازشگر شبکه برداری Vector network analyzers (متن اصلی + ترجمه)


مقاله ارشد - پردازشگر شبکه برداری Vector network analyzers (متن اصلی + ترجمه)

عنوان اصلی:

Vector network analyzers

عنوان فارسی:

پردازشگر شبکه برداری

نوع فایل: Word

تعداد فایل ها: 2 فایل

تعداد صفحات: 10 صفحه

حجم فایل: 45 کیلوبایت

بخشی از متن:

 

یکی از واژه های اختصاری که برای پردازشگرهای شبکه به کار می رود مربوط به پردازش گر شبکه وکتر می باشد ، که علامت اختصاری آن به این صورت است (VNAS) اما این واژه اختصاری توسط افراد ناشناس و ناشی و قدیمی به صورت “ ANAS” به کار می رفته است . “ANA” واژه اختصاری است که برای پردازشگرهای اتوماتیک شبکه به کار می رود . بر طبق سازمان کارتر در زمانهای گذشته ، اولین پردازشگرهای شبکه ، اتوماتیک نبودند و عملیات تصحیح اشکالات TE(اِرُرerror ) به صورت دستی ، انجام می شده است و مقادیر اندک برگشتی نباید بیشترر از VSWR موجود در تجهیزات می شدند. بنابراین در بسیاری از موارد نمی شد مقادیر اضافی برگشتی را که بیشتر از db 20 بود را حل کرد . مقادیر اضافه به همراه فاز از طریق کسر کردن دو مقدار محاسبه می شود ( یکی از مقادیر مربوط به اتصال معمولی و مقدار دیگر مربوط به اتصال DUT می باشد.) و در آن زمان استفاده از چنین پردازشگری کار سختی بود.

متن اصلی:

A word about acronyms concerning network analyzers... vector network analyzers (VNAs) are often called "ANAs" by old farts, including the Unknown Editor. ANA stands for "automated network analyzer". A long time ago during the Carter administration, the original network analyzer (H-P 8409) was not automated, in the sense that TE error correction was done by hand. Return loss measurements could not exceed the VSWR of the equipment, so you couldnt resolve beyond 20 dB return loss in most cases. Gain and insertion loss and phase were calculated from the subtraction of two measurements (first the through connection, then the DUT connection). It was a bad time to be alive...

 


مبلغ قابل پرداخت 54,600 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲ تیر ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 1407

دیدگاه های کاربران (0)

ایران - سیستان وبلوچستان - زاهدان

تمام حقوق این سایت متعلق به "پروژه های دانشجویی" میباشد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما